Tuesday 20 November 2012

Sajak dari seorang pencinta Aqsa!

Maafkan aku.. saudaraku..
Ketika kau susah, aku tiada di sisimu..
Ketika kau kebuntuan, aku tiada memberi cadangan..
Ketika kau terluka, aku tidak mampu merawatnya..
Ketika kau bersedih, aku tidak mampu menghapusnya..

Maafkan aku..
Kerana aku tidak mampu hentikannya..
Kerana aku tidak mampu menghalangnya..
Kerana aku tidak mampu melawannya..
Kerana aku tidak mampu menghapus segala derita..

Percayalah saudaraku..
Walau kita tidak pernah bersua..
Walau kita tidak pernah berbicara..
Doaku tidak pernah putus untukmu..
Kasihku masih kekal milikmu..

Percayalah saudaraku..
Tuhan masih bersamamu..
Ini cuma dugaan untuk imanmu..
Kuatkanlah semangatmu..
Cekalkanlah hatimu..

Saudaraku..
Walau kau hilang anakmu..
Jangan kau lupa Tuhan yang satu..
Janji Tuhan itu pasti untukmu..
Kerana Syurga itu tempat terbaik untuk bayimu..

Al-Fatihah :'(


-unknown

No comments:

Post a Comment